کرم پودر و پنکیک اثاثیه آرایشی
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک


کرم پودر و پنکیک اثاثیه آرایشی میباشند که نسبتاً کارکرد یکسانی دارا‌هستند؛ هر دو آنان برای ذیل سازی و یکپارچه کردن پوست بکار میروند. ولی فهم تفاوت کرم پودر با پنکیک و تعیین شایسته ترین اثاثیه آرایش و پیرایش با اعتنا به گونه پوست، منجر می‌شود آرایشی جالب و خوشگل داشته باشید. شما می بایست بدانید برای پوست شما کرم پودر بهتر میباشد یا این که پنکیک؟

با پهنا میشود سرویس ملازمان مستمر

کرم پودر، پنکک، کانسیلر، پرایمر و پن استیک اسباب آرایشی میباشند که در مرحله فراهم سازی پوست بکار می‌روند و اساسی ترین نصیب میکاپ به شمار میروند.

اهمیت این اثاثیه پیرایش به‌این استدلال میباشد که در‌صورتی‌که تحت سازی پوست به صحت انجام نشود و پوست یک دست و صاف نشود دیگر ادامه آرایش و پیرایش رخ، زیبایی خویش را آنطور که می بایست نخواهند داشت. آراستن عمل بدی وجود ندارد ولی آنچه زیانبار میباشد استعمال خطا و بیشتراز اندازه از مواد آرایشی میباشد. برای آنکه بتوان از این تولیدها به صحت استفاده نمود بایستی درباره‌ی تفاوت آنها، ترتیب استعمال آن‌ها و دسته پوست و مواد سازگار با هر مدل پوست شناخت داشت. با اعتنا به اینکه کرم پودر و پنکک از مواد اساسی در آرایش و پیرایش رخ می‌باشند درین مقاله قصد داریم برای دانستن به تفاوت کرم پودر با پنکک این دو پوشاننده را با یکدیگر مقایسه کنیم.


فی مابین به کار گیری از کرم پودر یا این که پنکیک و جور پوست رخ رابطه مستقیمی موجود است ؛ برای مثال کسانی که پوست چرب دارا هستند بهتر میباشد از پنکک و مواد آرایشی برپایه آب به کارگیری نمایند و اشخاص با پوست کم آب از موادی که بر مبنا روغن میباشند استعمال نماید. ولی این سوال که کدام مال برای پایین سازی پیرایش مطلوب خیس میباشد؛ کرم پودر یا این که پنکک؟ از سوالهای رایج خانم ها میباشد.

 

فُن مخفف فاندیشن و به معنای اساس و تحت سازه میباشد که مبنا فعالیت گریم و میکاپ به حساب می آید و به سه دسته مدل بندی می‌گردد:

فُن کم آب یا این که پنکیک
فُن چرب در گونه های گوناگون
فُن مایع یا این که کرم پودر


حرفه کم آب و مایع را درپی توضیح خوا‌هیم اعطا کرد البته فُن چرب به طور لوله ای (پن استیک) و به گونه های گوناگون موجود است و یکی مهمترین اسباب پیرایش در گریم به حساب آورده می شود.
پن استیک محصولی ماهر است که توان پوشانندگی و ماندگاری آن زیاد میباشد و با اسفنج مرطوب آیتم به کارگیری قرار میگیرد. بهتر میباشد پیشین از بکار بردن رشته روی پوست مقدار پاره ای کرم یا این که لوسیون مرطوب کننده به کارگیری نمائید چون مرطوب کننده ها پوست را قابل انعطاف می‌کنند و رشته به راحتی روی آن قرار میگیرد.


اما یک نوع بندی دیگری هم برای پوشاننده ها رایج میباشد که به نوعی مشابه به همین مدل بندی میباشد. در یک جور بندی رایج تحت سازها را بر طبق مدل پوشش به ۵ نوع ذیل تقسیم بندی می‌نمایند:


۱- کرم‌های مرطوب کننده رنگی: درین مدل کرم علاوه بر خواص مرطوب کنندگی کمی دانه‌های رنگی هم موجود است که با مصرف این کرم می‌توانید یه خرده به پوست خویش رنگ دهید؛ این کرم شایسته ترین کرم پودر برای اشخاصی میباشد که پوستی صاف و برنا دارا‌هستند.


۲- فون مایع: این مدل کرم چهره رایج‌ترین و دوست داستنی‌ترین صورت کرم پودر میباشد که به کارگیری سادگی داراست و پوشانندگی آن به طور کامل طبیعی میباشد. فون مایع برای کسانی با پوست نرمال و کم آب مطلوب میباشد ولی افرادیکه پوست چرب دارا هستند بایستی از گونه سوای چربی (Oil Free) آن به کارگیری نمایند.


۳- کرم پودر: این مدل کرم‌ بسیار مرطوب و بی نیاز میباشد؛ بافت نسبتاً سنگینی داراست و اضافه مطلوب پوست های کم آب می باشد. هنگام به کار گیری از این پوشاننده برای آن که پودر به خیر جذب پوست شود از یک اسفنج مرطوب به کار گیری نمائید.

۴- کرم پودر فشرده یا این که پنکک: پنکک که بیش تر اشخاص آن را به خطا پنکیک می نامند پودری با اقتدار پوشانندگی خوب هست و به دو چهره چرب و کم آب در بازار موجود هست. برای به کارگیری از آن نیز بایستی از یک اسفنج یاری گرفت.

 

۵- پن استیک (Stick Foundation): پن استیک به طور لوله ای میباشد و قابلیت و امکان ادغام با کرم های آرایشی را داراست. همینطور یکی مهم‌ترین و شایسته ترین اسباب در گریم به حساب آورده می شود که دارنده بافت سنگینی میباشد و برای مخفی کردن خطوط نازک رخ، جوش، جای بخیه، تاتو، ماه گرفتگی، لکه های ناشی از بالا رفتن سن و رینگ های کبود تحت دیده بسیار مطلوب میباشد. پن استیک چرب برای کسانی که پوست کم آب دارا‌هستند تعیین خیر و خوبی میباشد ولی به خیال و خاطر داشتن چربی زیاد در شرایطی‌که به میزان کافی به کار گیری نشود پوست رخ را چین می اندازد.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: